Vad händer i helgen?

Var så trött igår! Låg i soffan och kollade på SATC på tv (19:30 - 20:00), eller det blev inte så mycket koll eftersom jag låg och sov! Tydligen vaknade jag till lite då och då när han rörde på sig i den andra soffan. Så jag gick och la mig när klockan var kvart över 8 igår kväll, sen gick jag upp kvart i 8 imorse =) Blev några timmars sömn... Blev så trött på honom, men det är inget jag vill ta här om varför. Annars hade jag säkert varit vaket ett tag till.

Vad händer imorgon då? Då har vi varit förlovade i 4 år! Shit va tiden går fort... Vi funderade att gå på bio, men finns det något bra som går? Vill se Bedtime stories men den börjar väl gå den 18 feb.?
 (bild från sf bio)
Någon som sett en bra film och vill tipsa?


Snart ska jag iväg till jobbet, hoppas att allt går bra på fredag den 13!!!

Ha det bra alla!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: