måste nog säga...

Måste nog säga att Mollys och EMDs låtar var dom bästa igår... Velvets var också en av dom bättre, men hon gick inte vidare. 2 av 3 är ju ändå rätt bra gjort.

Jag hade nog Lukas i famnen 90 % av tiden igår, gav han till sin mamma när han skulle äta men när han var klar skulle ju lilla Elsa ha mat också så då fick jag tillbaka honom=) Måste vara riktigt jobbigt med 2 barn där det bara är 1 år mellan.Är pappan hemma går det väl bra, men han måste ju jobba han också... Kändes som vi gjorde lite nytta där iaf. Han hade hand om Elsa när hon hade fått mat och var alldeles sprallig och inte ville sitta stilla, bara bra då han blev av med lite energi också =)

Var iaf till barnens hus igår för att kolla vad spjälsängen vi kollat på kostar och om det var beställningsvara. Den kostar tydligen 1600 och dom hade på lagret. Men vi väntar nog med att köpa lite, hört ett rykte om att det kanske kommer bli billigare =D Iaf så köpte vi 3 bodysar för 99:-! Riktigt bra pris måste jag säga, köpte i storlek 56, 62 och 68...

Satt och gjorde fransk manikyr på mig själv igår, blev riktigt nöjd! sitter och kollar på naglarna hela tiden HAHAHA

Vad händer idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: