En liten kik...

Åhhh, jag har så ont i ryggen! Men det brukar gå över så vi får hoppas att det gör det idag med =)
Inatt vaknade jag och skulle kela med Gubben som ligger vid mina fötter på nätterna, så fort jag sträckte ut foten ur täcket fick jag kramp i vaden, så jag satt mig upp för att "få bort" det, då kände jag att jag var såååå jäkla kissnödig men eftersom krampen var kvar satt jag där ett tag. Meeeeen när jag suttit där ett tag började det rinna i näsan ( trodde att det var näsblod först, men det var det inte. Så jag sprang till toan med halvkramp i vaden, kissnödig som sjutton och rinnande näsa HAHAHA Allt det klockan 2:23 på morgonen(natten) Det var en trevlig stund*not*

Nu ska jag gå och värma lite mat åt honom tills han kommer hem =)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Va roligt å få kommentarer. Va kul det ska bli å ses! visst skulle vi fika hos dig å inte äta? så man vet om man ska äta innan...så man inte precis ha ätit...



Var ni och tittade på huset? var låg det? var det något att ha?



Kram

2009-02-04 @ 17:11:09 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: