*vink vink*

Godmorgon!

Det kanske blir en vit jul iår, ÄNTLIGEN! Det snöade igår och det snöar idag såhär ser det ut just nu:



mysigt mysigt! =)


Igår lärde sig Robin att vinka förresten! Vi satt vid matbordet och han skulle äta, då gjorde han något liknande och kollade riktigt intresserat på sin hand. Då vinkade jag till honom och sa hej hej. Han kollade riktigt fashinerat på min hand och tydligen såg det kul ut för han började skratta, och efter ett tag så vinkade han tillbaka. Provade sen igen när P var hemma men det var först när vi inte skulle visa honom som det gick. Jaja, det är som det är ;D

Fick veta en ganska tråkig grej igår. Jag tänker ganska mycket på det och tycker verkligen synd om personen(nej det handlar inte om mig, P eller Robin). Hoppas hoppas hoppas att det inte stämmer! Är det så så skickar jag massor av styrka till personen i fråga.



Nu ska jag ta upp lillfisen!


TJING!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Vad är det då som hänt?

Allt bra med er?



Kram

2009-12-15 @ 21:41:46 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: