snabbis snabbis

Det blir bara ett snabbt litet inlägg idag. Jag ska fixa ordning mig själv och sen Robin och efter det bär det av mot BVC och vaccination av lillen. Men han är ju inte så liten längre. Han blir ju hela 7 månader idag! Helt otroligt =)

Inatt vaknade han vid 1 och 5 för mat och så vaknade vi igen vid 7 för uppstigning. Helt OK natt tycker jag =)

Efter BVC ska vi träffa mamma på stan lite, hon ska till lasarettet och ville ha lite sällskap innan hon hade tid där, får se hur Robin kommer att må. Men det brukar väl inte vara förrän mot kvällen som det märks OM det kommer att märkas något?


Frukost och fixningstime ;)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Robin!



Recepten kommer, har bara haft lite ont om tid då lilleman strulat med sömnen. Skönt att Robins sömn går åt rätt håll! N tog Melker i natt så jag fick sova mellan 23-05, LYX! Dock hade inte N fått sova så mycket men han får ju alltid annars sova så det får han ta



Kram

2009-12-10 @ 08:28:31 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: