planer

Ja, snart är det nytt år. Undrar om det kommer hända något roligt under 2010? Året som kommer kommer iaf inte bli bättre än det som varit eftersom Robin kom till oss iår, det är nog det bästa som hänt på länge i mitt liv, ja och så köpte vi ju hus också. Kan inte bli så mycket bättre än så känner jag.

Ikväll ska vi iaf till
Maria och Peppe, äta lite gott och kolla på fyrverkerier. Bara inte Robin vaknar av det, man vet ju inte riktigt. Han kanske blir skit rädd? Vi ska gå både dit och hem och Robin får sova i någon säng där tills vi går hem. Det bästa för Robin hade ju varit att vara hemma här, men det var väl bättre att skjuta upp raketer hos dom så så blev det...
Annars händer nog inte så mycket idag, lite handling till ikväll, men jag vet inte om jag och prutten blir med. Beror på när det ska handlas :)
Inte vet jag vad jag ska ha på mig heller, kan ju inte ha vad som helst med tanke på att vi skulle gå dit(om P känner för att dricka) och det kommer nog inte vara jätte varmt ute den tiden på dygnet. Igår var det ju runt -20 grader hela dagen egentligen, men nu på morgonen var det BARA -8 :D och jag såg att risken fanns att det kommer snöa under tolvslaget... Som att vi behöver mer snö...

Nu ska jag ta sonen från pappa om han vill sova lite mer kanske.


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: