OOOoops :)

Godmorgon!

Det blev visst inget inlägg igår. Satt och läste lite bloggar och så tänkte jag att jag skulle skriva lite sen när Robin skulle sova vid 10:30. Men då hade P kommit hem och jag skulle äta frukost så jag glömde totalt bort det.

Lika kallt idag som det var igår -16 grader så jag har invigt min "nya" vinterjacka som jag köpte på Ullared när jag och mamma var där för 2 år sen. Förra året hade jag ju ganska stor mage och hade säkert inte fått plats i den. Men nu så ;)

Iförrgår när jag fick Robin att somna i sin säng själv så sov han inte 1, inte 2 utan 3 timmar! Jag var in och kollade till honom flera gånger, man blir ju lite orolig när han sover så länge!
Inatt måste han haft mardrömmar för han vaknade och GALLSKREK när vi kollade på film och sen 1 gång när jag precis skulle gå och lägga mig. Sen när P skulle gå och lägga sig så väckte han mig och frågade vad Robin gjorde i vår säng HAHA Jag kommer inte ens ihåg att jag hämtat honom och lagt han där. Men från då till klockan var 5 så sov han riktigt bra där mellan oss, vid 5 vaknade jag till och gav han lite mat och sen somnade vi om till 6 när vi gick upp. Varannan natt har varit bra och varannan natt har varit riktigt jobbit nu ett tag, och jag antar att det här var en bra natt så jag fasar för inatt. Är så trött så jag vet inte riktigt vad jag gör längre(på nätterna).

Jag hade för mig att det var något mer jag skulle berätta, men det kommer jag inte ihåg just nu. Skriver om jag kommer på :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: