Nya rutiner

Vi klippte Robin och gjorde fotavtryck på honom när vi var uppe hos mamma härromdagen, men klippningen gick väl inte super bra, luggen gick INTE att klippa då han höll på att röra på huvudet HELA tiden. Men igår när vi var till P's mamma så klippte hon luggen, först ena halvan och sen när hon klippte andra halvan blev det ganska mycket kortare så hon fick ju lov att klippa om den första halvan. Nu har Robin riktigt kort lugg, nästan så han ser ut att ha pottfrisyr HAHA (har inget batteri i kameran, annars hade jag kunnat visa). Riktigt konstigt att se honom med kort hår ;D

Inatt sov han riktigt bra! Han vaknade för mat först vid 2 och sen igen runt 6, då la jag honom mellan oss och så sov vi vidare till 7:30 Härligt! Han har ju nya sovrutiner nu förresten. Han sover vid 10:30 och 14:30 på dagarna och så lägger vi ju honom vid 19. Visst blir han trött tidigare ibland, men det funkar ändå rätt bra att hålla honom vaken till dom tiderna =)

Idag kommer Robins farfar hit, han har ju inte träffat Robin än och han är snart 7 månader! Han bor visserligen i Mora, men så långt bort är det inte... Tydligen var det palten som avgjorde att han skulle komma hit...


Nu ska jag ta upp grabben och gosa lite ;)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tyckte faktiskt också dom numrena=)

2009-12-06 @ 08:55:17 / URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: