inte mycket! Eller?

Jag har egentligen inte allt för mycket att berätta idag. Igår hände inte speciellt mycket, tror inte ens vi var utanför dörren. Men så fixade jag ju lite mer här hemma iaf: Bäddade rent i både vår och Robins säng, tvättade, hände upp tvätten, diskade och plockade undan skor som jag inte kommer använda på ett tag och självklart tog jag hand om Robin som inte alls vill vara utan mamma(det bästa,enligt Robin, hade varit om han kunde vara i min famn hela dagen, även medans han ska äta och sova). Lite jobbigt, men det kanske bara är en liten fas? Han verkligen sträcker sig efter mig, visst är det mysigt att han VILL vara hos mig, men inte så praktiskt när man måste göra andra grejer också.

Igår hade P upp fönsterbrädorna i v. rummet så nu är det bara gardiner kvar, sen är det perfa ;)

Vi har massor av besök här på kvällarna/nätterna. Det syns på snön att det är harar och rådjur här som äter på buskarna och letar efter äpplen. Rådjuren tar sparkar bort snö och så lägger dom sig där, så vi har fina "hål" i snön.



Nää, nu vill Robin upp i famnen igen(han sitter och drar i morgonrocken, lite som att han vill säga: ta upp mig då!)

TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: