HIPP

Godmorgon =)

Igår var jag och Robin ensamma hemma. P var på hockey i Leksand med några jobbarkompisar, ingen bra match tydligen då han satt och sms:ade med mig ;D Sen kom han hem ganska sent så jag hade redan somnat när han kom hem, får se när han vaknar idag... Idag ska vi upp till mamma och co på grötkväll, men vi ska dit runt 12 kanske så kväll är det ju inte. Vi är helst hemma när Robin ska sova sin stund vid 14:30, eller, det spelar ingen roll om vi är hemma, men det kommer vara proppfullt med folk som skrålar, dvs att det kommer vara svårt för honom att somna.

Vi har hittat mat favoriter till Robin iaf.  Köpte 3 burkar härromdagen, vi har provat 2 av dom och han smaskade och hade sig, och åt mer än han brukar. Han är lite kräsen tydligen, det ska vara ekologiskt ;) Nu vet vi det iaf =)


Nu ska jag gosa lite med grabben, han sitter här i soffan bredvid mig. På tal om det förresten, jag läste en godnatt saga för Robin igår, han satt och kollade på bilderna, tror han var alldeles fashinerad HEHE mysgrabben♥


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: