HEHEhehe

Ja, nu är det ju vardag. Vad gör P tror ni? HEHE fast inte så konstigt men tanke på att han började klockan 2 inatt och han har inte sovit något under dagen. Det blir iaf en liten buss tur till mamma imorgon. Först blir det bussen härifrån sen buss från stan uppåt Puttbo, men eftersom bussen dit inte går förrän efter 2? så blir det en promenad också. Det blir en liten utflykt för mig och Robin. Trevligt trevligt =)
Känner att jag börjar bli lite trött nu och klockan är bara halv 10? Börjar jag bli pensionär? Nää jag är bara småbarns mamma... ;)

DC ringde idag igen och berättade att dom haft möte med facket och nu är det fixat, det ända som återstår är att skriva på lite papper, men det gör jag såååå gärna så =D

Nu ikväll gjorde jag potatisgratäng för 2 gången. Första gången var för många år sen, men det var inte alls gott då, säkert därför det inte blivit av förrän nu. Men idag lyckades jag! Weeeeeiiiii

Nää nu blir det lite slapp i soffan under filten innan sängen ropar efter mig(mer än nu vill säga ;D)


TJING!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Just nu petar Melker mest i maten, förutom det som kommer från min tallrik. Favoriter hittills är broccoli, avocado och leverpastej! Det kan han äta massor av. Gillar även mat med tomat i



Skriver lite recept senare



Kram

2009-12-04 @ 08:40:53 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Diana ♥

Så mysig blogg du har! Har en tävling nu som jag precis la ut, riktigt fina priser så var gärna med! :) Kram söta

2009-12-04 @ 22:39:01 / URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: