HAHAHAHA jag tror jag dör!

Godmorgon!

Var upp till mamma och co igår igen, vilket jäkla rännande där uppe. Fick mat och självklart slank det ner lite mer ischoklad och knäck ;D Fick även med oss lite tomtegröt hem som vart över från i lördags, det kommer att bli min frukost idag. Bra, för jag har tröttnat rejält på att äta smörgåsar till frukost, det spelar ingen roll att jag inte äter samma bröd, brukar ju variera mig lite för att jag vet att jag kommer tröttna. Men dom senaste dagarna har det inte blivit mycket till frukost då jag bara har blivit irriterad av att alltid äta samma sak varje dag(kan bero på det jag skrev om i förra inlägget också)

Annars hände det inte mycket igår vill jag lova. Kollade på 2 filmer, det är väl egentligen det enda som är värt att ens nämna ;D

Har börjat läsa godnatt saga till Robin också(visst, han kanske inte förstår så mycket, men JAG tycker att det är lite mysigt). I lördags skulle jag läsa lite så vi satt i soffan(har inte så bra ljus i sovrummet) och P hade hockey på på tv:n. Då ser det ut såhär:

 (HAHA jag tror jag dör av skratt, han är ju så jäkla rolig)

Jag ser att han lutar sig mer och mer utåt för att kolla på tv:n istället, jag sätter upp honom igen men samma sak om och om igen ;D lillbus ♥



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: