gåstol

Robin har ju fått hem sin gåstol nu och va han gillar den! Men han brukar ju alltid gå dit han inte får och armarna växer så han kan få tag i det han inte ska ta tag i. Igår när han satt/stog i den så hade han en leksak med sig och han kom på att OM han slår den mot sidan av ugnen så låter det ju och ojjj va kul det var, jag filmade lite och han sitter där, slår och slår. Med ett leende på läpparna. HAHA han är så rolig! Det märks mer och mer att han håller på att bli en "egen person", om han gör något roligt tex så jag börjar skratta(vilket är ganska ofta) så kollar han på mig och när han ser att jag skrattar så början han också skratta, så vi sitter där och skrattar tillsammans :D Han är så härlig!!
                              

Han ställer sig också upp ibland när han sitter i den, bra träning för benen och nu vet han ju hur man går. Tidigare när han stog upp så stog han bara upp, men igår när jag ställde han på golvet hos P's pappa(och höll han under armarna) så började han gå frammåt, ett steg efter ett annat tills vi kom fram till hallen. Det var bra många steg :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja kom på att det kankse var 700 bilder å, och det bara över jul...men man får ju passa på när Petersyrra med familj var här...

Så Camilla har inte fått nån bebis än?Ja vet ibnte om de skulle handla fyrverkerier innan jag slutade idag,men det visar sig...syns annars imorn!Kram

2009-12-30 @ 08:31:20 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: