första gången han ser snö!

Igår var jag till jobbet och skrev på alla papper. Så egentligen kan man ju säga nu att jag är arbetslös, fast jag är ju mammaledig och sen har jag lön dom sista 6 månaderna nästa år. Känns ganska bra, fast lite orolig är man ju att man inte kommer hitta något annat jobb eller att jag inte kommer på vad jag egentligen vill göra. Men jag har ju 1 år på mig =)

Var ut och skottade snö idag medans vi väntade på att P skulle komma hem, Robin satt i vagnen och kikade. Undrade säkert vad det var för konstigt som kom från himlen, sen när P kom hem tog vi upp honom och introducerade(?) snö för han. Bild på det visar jag imorgon bitti. Han började gråta lite, säkert för han inte var beredd att det skulle bli kallt när han tog på det. Nästa år kommer han nog ÄLSKA snön ;D


NU→ spel på king.com


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: