Du har INTE varit saknad!

Ja, något har kommit tillbaka efter ett bra tag och inte är det välkommet heller. Usch fy och blä för mens säger jag bara.

Ja, GOTT var det med gröt och skinkmacka igår. Några ischoklad och knäck åkte också ner i magen(hemmagjorda). Sen åkte vi en snabbis till P´s syster i borlänge för att hämta något som P behövde för att fixa klart fönsterna. Sen när Robin somnat för natten kollade vi på film, Terminator Salvation blev det. P såg ju den på bio och tydligen tyckte han att den var så pass  bra att han ville köpa den också. Ingen Bea-film var det kan jag ju säga, men den gick att se på iaf, fast det var nästan så jag somnade där ett tag ;D

Mamma pratade om att vi fick komma upp dit idag med för att äta lite mer gröt(brukar alltid bli massor över). Får se hur vi gör =)


                                 (lilla snutttis♥)



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: