Dajmtryfflar

Hej!

Sitter här och kollar på Nu är det jul igen 2 och passar på att skriva lite här. Imorgon bitti kommer jag INTE ha tid att skriva något alls då jag ska upp till lasarettet till 9:20...

Vet inte riktigt vad det är med Robin på kvällen/nätterna. Igår när vi skulle gå och lägga oss så vaknade han till och ville verkligen INTE somna om, klockan blev efter 23 när jag inte orkade försöka få honom att somna utan minsta lilla resultat så la jag honom mellan mig och P. Då somnade han PÅ EN GÅNG. Sen sov han till efter 3 innan han ville ha mat och sen igen vid 6 för mat igen. Sover ju inte alls bra när han sover i samma säng, så jag hoppas inte att det kommer bli så varje natt! På stan idag var han riktigt snäll, jag bar honom lite men sen la jag ner honom i vagnen och efter lite lite gnäll så somnade han och han sov tills vi kom hem. Köpte ett par julgardiner på Jysk(det är ju REA på alla julgrejer där), 4 stycken för 200:- och en tomteluva till barn för 7 :-. Sen hade jag kvar lite pengar på ett presentkort så jag betalade bara 160:- någonting. Inte dåligt ;D
Vi åt även mat på Kina restaurangen idag, fick hjälp upp med vagnen av 2 snälla killar. Tack tack
Robin åt pasta med broccoli(HIPP), idag åt han upp en halv stor burk av maten, så det börjar bli mer och mer. Bra är väl det?

 bild lånat härifrån 
Tänkte att jag skulle baka såna här dajmtryfflar. Dom ser ju farligt goda ut ;)

Skulle diskat nu ikväll också, men jag ORKAR verkligen inte. Är helt slut i kroppen och ändå har jag inte gjort så mycket idag. Weird...

Nää, nu ska jag strax borsta gaddarna och fixa mig för natten för jag är riktigt trött. Skulle kunnat gå och lägga mig efter maten idag, men lite "egentid" vill man ju ha också.


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Nu har Tant startat en såndär galet enkel tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/en-sandar-galet-enkel-tavling-igen.html



..med chans att vinna finfina Elodie Detaljs paket =)

2009-12-22 @ 12:00:07 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: