trött

Är så trött, skulle nog somna om jag gick och la mig nu... Men då kommer jag ju inte sova ikväll sen, frågan är bara hur länge jag orkar hålla mig vaken??

Tog en liten promenad till Vivo idag, köpte lunch lite godis, en glass och tidningen mama gravidbibel. Har suttit och läst lite, det var ju hur mycket intressant som helst att läsa! Då har jag iaf något att göra idag :P

Ska äta bakad potatis med skagenröra idag hade jag tänkt. Han är inte speciellt förtjust i varken bakad potatis eller skagenröra så jag passar på när han inte är hemma :)

Nu är det inte så många veckor kvar innan bebisen ska komma ut( är i vecka 37 nu). Tänkte sätta in en bild på magen lite senare.

Härrom morgonen när jag inte kunde sova kom jag att tänka på en grej som jag och min halvsyster gjorde när vi var mindre. På den tiden när det fanns telefon kiosker lite här och där. När vi hade tråkigt gick vi ut för att gå, gick in i en telefonkiosk och ringde såna där dejting nummer som är gratis för tjejer. Det var ju( är väl fortfarande också tror jag) 18 års gräns på det så när dom frågade hur gammal man var försökte vi föreställa rösten så vi lät äldre. Ibland funkade det inte, ibland gjorde vi det ( vi turades om).  Så fick vi prata med killar. Men jag vågade inte prata med någon, jag visste inte vad jag skulle säga så om det var min tur att prata så antingen gav jag luren till henne eller la på :D :D :D :D
Jag tyckte att det var mycket roligare att lyssna på när hon pratade :)
Shit, vart får man såna ideér från?
Kul hade vi iaf!! :O


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: