Skynda dig att köpa!

Vet inte vad jag ska skriva riktigt... Vaknade ganska tidigt och var jätte hungrig så jag har ätit lite bröd. Så blir det väl lite mer sen när han behagar att vakna :)
Ont i ryggslutet idag! I förrgår hade jag massor av sammandragningar, igår hade jag molvärk( typ mensvärk) i magen och så ryggslutet idag. Kan inte bebisen bara komma snart så jag kan sluta ha ont snart? Känns som det var flera år sen jag INTE hade ont någonstans. Man blir ju så himla trött när man har ont också...
Pratade igår om att jag vill köpa en mysdräkt att ha på BB, då sa han: Du kanske borde skynda dig att köpa det? Undrar om han tror att bebisen vill komma ut snart??


Blir till att äta lite tårta idag :D Hans pappa kommer hit idag och han fyllde år 1 April ( vilken skämt HAHA) så självklart måste man äta lite gott :)
Sen ska vi upp till mamma och co för att äta lite gott... igen :) Men god mat den här gången. Mina 2 morbröder kommer upp och man träffar dom ju inte speciellt ofta( den ena var nog flera år sen)


Bebisen har hicka nu, har hänt ganska ofta på sistone. Stackarn :)



♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: