ska jag berätta?

Jaa, åkte ju till lasarettet igår. När jag berättade att jag hade ont i sidan så bestämde dom(konstigt nog :)) att det var viktigare än att kolla om bebisen hade fixerat sig. Dom hittade massa "skit" i urinen så dom gjorde ett ultraljud på njurarna och gissa vad dom såg? Den njuren på höger sida( där jag hade ont) var dubbelt så stor som den vänstra njuren! Inte konstigt att jag hade ont...
Så jag blev inlagt på 37:an, fick smärtstillande och smärtan gick över! HALLELUJA :) Det har fortfarande inte kommit tillbaka, så jag fick iaf komma hem idag. Men självklart skulle jag höra av mig om det blev värre igen...

Sen var jag ner på stan och fikade med Emma :) Trevligt trevligt och så underbart väder det var/är! Lät min vinterjacka vara kvar hemma och tog vår/höst jackan, meeeen den kan jag ju inte stänga... Jaja, jag vet i-lands problem HEHE

Efter det var jag upp till mamma och co för att baka bullar, det tog ju bara 3 veckor sen var alla bullar från förra gången slut... Bra att det går åt :D

Nu ska jag ta och beställa hem en amnings bh, bara så ni vet HIHI...

                                                                                               ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: