Palt?

Idag ska vi hem till hans mamma för att äta palt! MMMMMmmmmm gott gott :)


Inatt när jag vaknade mådde jag sååå konstigt, så jag tänkte : Är det dax nu?
Men det var det inte... Fick ett tips av hans syster på hur man kan göra för att "sätta igång" förlossningen. Hon hade gjort det och inom 2 dagar hade Lukas födds. Men man vet ju inte om det är p.g.a det eller om det bara var meningen att han skulle komma då. Hade faktiskt aldrig hört om just det sättet... Om det är någon som vill veta så kan jag berätta vad det är. Annars låter jag bli :P







♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: