Lördags godis

Ja jag vet inte riktigt vad rubriken har med det jag tänkt skriva men men. Så kan det vara...
Vet iofs inte vad jag ska skriva heller. Har inte hänt så mycket idag och kommer nog inte att göra det heller...
En kompis till han med tjej kom och hälsade på. Dom har varit ute och rest runt i 5 månader och han ville inte att vi skulle berätta för dom att vi skulle ha barn innan dom åkte. När dom var och bowlade förra helgen berättade han iaf och idag ville dom komma förbi för att träffa Klot Johan som han kallar mig :) Han hade köpt ny bil som såklart han ville ut och kolla på... Vad är det med killar och bilar??

Vi var iaf till Z krogen igår och åt. Gott gott :) Sen åkte vi upp till mamma och Co där hon bjöd på glass med jordgubbar sen hade hon bakat mockarutor och våfflor (såna där med kräm mellan). Så när vi skulle gå till bilen så gick vi inte, vi rullade båda två HAHA

Jag fick en jättefin bukett med 7 röda rosor igår :) Me like :)





♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: