G' morron

Sitter här trött som 17...! Har ju svårt att sova utan honom . Brukar ha en lampa på tills det börjar bli ljust ute, då kan jag släcka. Men jag är ganska stolt över mig själv, jag släckte alla lampor när jag gick och la mig igår. Naturligtvis låg jag och lyssnade på alla ljud. Sov inte bra alls! Först hittade jag ingen bra sov ställning men när jag väl somnade vaknade jag hela tiden för att jag inte låg bra. När klockan tillslut visade 07:50 bestämde jag mig för att gå upp. Kanske jag tar en liten power nap senare under dagen...
Ena katten höll mig iaf sällskap HELA natten, även om jag höll på att kasta mig fram och tillbaka för att ligga bra. Tackade tillochmed honom imorse för sällskapet, kände mig som en galen katt tant :) Typ som hon i Simpsons HAHA

Nu ska jag bara komma på vad jag ska hitta på idag, kom gärna med förslag :)









♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: