fullt upp

Om 1 timme ska jag ner på stan för att träffa mamma, sen ska vi gå och äta på kina resturangen på stan :D Men dom öppnar nog inte förrän 11:30 så det blir lite spring i affärer först, men det gör inget, måste ju arbeta upp hungern lite( inte för att jag behöver arbeta för att bli hungrig HAHAHA)
Sen ska jag träffa Emma på stan för att fika runt 2, vad jag ska göra under tiden vet jag inte. Men jag tror att mammas buss hem inte börjar gå förrän efter 2 så jag får ju sällskap med att inte göra någonting iaf :)

Var och köpte stödstrumpor igår iaf, du har rätt Anna-Karin, inte sexigt alls. Men vad gör man inte för sakens skull?








♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det funkar!:)

2009-04-21 @ 10:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: