Bebis den 23:e??

Som jag skrev igår så var mamma hit igår. Hon berättade att min systers man hade ett datum som han tror att bebisen kommer på. Såklart att jag vill veta!
Den 23 April.
Det är på torsdag, undrar om det blir så?
Skulle vara ganska roligt då mamma och Co åker ner till skåne och min andra syster på just den 23 april. Mamma sa åt mig att om det skulle bli så, så ville hon att jag skulle hålla igen lite HAHA
Hon vill ju egentligen vara med under förlossningen, men det är inget jag känner för. Då sa hon att hon iaf vill vara på lasarettet under tiden, men om det blir den 23:e får hon vänta flera dagar innan hon får träffa oss :) Som sagt, lite kul skulle det allt vara.....





bild lånad från denna sida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: