bak eller fram? =)

Håller på att baka lite bröd, tro det eller ej :) Men jag "fuskar" lite eftersom jag köpt brödbakmix så det är bara att hälla i vatten och knåda lite. Inte speciellt avancerat, men det kommer säkert bli något konstig. Jag menar; det är ju jag som bakar då kan det inte bli annat än konstigt HAHAHA
Jag skriver säkert sen om det blev Godkänt eller inte :P

Hemma hos mamma igår fick jag ont i korsryggen( kändes som jag hade gått eller stått i flera timmar) så jag la mig och vila lite i deras säng. Sen när vi skulle åka hem började jag få mer och mer ont i sidan.. igen... När vi väl kom hem hade jag riktigt ont!! Ännu ondare än förra gången när jag jag var på lasarettet. Tur att jag hade tagit ut de smärtstillande jag fick när jag blev utskriven! Det tog väl runt 30 min 1 timme någonting innan det blev bättre. Men det var en härlig känsla när det väl släppte :D

Undar vad som händer idag. Det är ju hockey på tv ikväll så den kommer iaf vara upptagen. Kanske ska köpa lite chips eller godis att sitta och snaska på så kan jag sitta här vid datorn och spela lite kanske. Tror jag blivit beroende av king.com




♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: