7 år imorgon

Min mamma är på väg hit. Hon ville ha hjälp med dekarationen så pengarna kommer innan midsommar och hon kan inte skicka sms ( tror hon kan läsa om hon får sms, men kan inte svara) :) Så svårt är det ju inte att skicka sms så jag kan ju offra mig hehe
Att hon sen skulle ha med sig lite fika skadar ju inte :P



Igår kom jag på att vi har varit tillsammans i 7 år imorgon! Shit va tiden går..! Men vad ska man köpa? Jag beställde ju lite grejer från HM, då passade jag på att beställa 2 tröjor åt honom, men det var ju inte tänkt att det skulle vara tills imorgon. Får nog ta det ändå. Tur att jag inte sagt något om tröjorna till han :)
Jag tror inte att han kommer ihåg det, han har inte sagt något om det... Får se om jag påminner honom imorgon kanske. Skulle ju vara gott att äta på Z krogen igen :D



Jag har så ont i höften idag! Imorse när jag vaknade hade jag ont på båda sidorna av höften. Jobbigt värre! Det går ju inte heller att sova då. Iofs har jag ju sovit runt 11 timmar inatt så jag borde ju inte vara trött, ändå är jag det.......




♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: