vad ska man skriva?

Ingen aning, men det var ett tag sen jag skrev här nu och tyckte det var dax...
Jobbade igår, men är så himla trött hela tiden. Känns som att jag inte fått sova ut på ett tag ( när jag vaknar på morgonen tänker jag på allt som måste göras och kan såklart inte somna om).
Idag ska vi till borlänge en sväng till maria, stefan och lilla elsa =)
Sen skulle vi tydligen bli bjudna på mat av hans mamma =) Weiiii

Nu är jag hungrig också, men han sover fortfarande och jag vill inte väcka honom idag med...
Whats a girl to do?

Kommentarer
Postat av: Emma =)

Kolla på sex and the city såklart =)

2008-09-14 @ 12:40:56 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: