urinvägsinfektion

Visst lät det kul? Nope, men det har jag tydligen skaffat mig ändå... Så nu ska jag äta medicin i en vecka, och sen ska jag äta en annan medicin i några månader för att det om det blir bättre av det *hoppas*

Var ner på stan och shoppade lite igår, hittade en höst jacka( hm), och 2 cardigans på Gina. Sen blev det en ny dag kräm och sminkbort., nytt puder, hårspray och hår mousse.

Sen när jag följde med mamma hem så hade jag inget annat val än att hjälpa henne med slingor ( hoppas hon blev nöjd bara)

Nää, nu ska jag nog fixa lite grahamsgröt med sylt *smaskens*


Kommentarer
Postat av: camilla

get better soon!

2008-09-29 @ 03:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: