Telenor

Det står nå telenor människor i ingången på jobbet. Kan man vara jobbigare? Dom är ju så jäkla påstridiga! Man går ju inte och handlar mat för att byta abonemang( hur det nu stavas) till telefonen. Vill man byta så fixar man väl det när man vill och jag skulle aldrig ALDRIG gå till då dryga människor som dom...! Dom är ju som jäkla hökar när kunderna kommer in och nästan sliter tag i dom fast dom sagt NEJ en gång, måste man säga det två gånger?


Nää håll er borta vettja!

Annars har dagen varit bra, förrutom att jag fick lite ont i ryggen när jag plockade pall, så det slutade jag med. Så det så =D

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: