synd att man är för gammal

Det var en kund som brukar vara in lite då och då och nästan varje gång säger han att jag är så glad jämt ( han måste se fel på mig och Emma HAHA). Sist han var in sa han ( till någon han kände som stog innan honom i kön) :

- Den här tjejen är alltid så glad, det är synd att man är för gammal bara. haha

WHF menade han med det? Ser han inte min ring på vänstrahandens ringfinger? Om han nu var yngre, skulle jag automatiskt vilja ha honom då?

Jaaaaa, vad ska man säga? Kanske ska springa och gömma mig nästa gång jag ser honom?  HAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket=)



Ha en trevlig lördag.

2008-10-04 @ 15:43:50
Postat av: Anonym

haha ja dom brukar ju kunna se fel¨på oss =)

2008-10-04 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: