Ont i huvudet idag.. igen...

Huvudvärken var borta när jag vaknade imorse, men under dagen har det smygit sig tillbaka igen.. Blää på huvudvärk! Vill ju helst inte ta någon tablett heller. Kanske är påväg att bli sjuk också... När jag vaknade imorse var jag alldeles täppt i näsan och det rann och rann på jobbet  i morse =) Tyvärr så är det svårt att vara sjukskriven från jobbet ( man får höra suckarna från chefen, och nästan så man måste hitta någon som kan jobba åt en).
Men nu har jag fått fnatt på fefferoni som är bakterie dödande ( som tur är). Satt och åt det i morse och nu när jag kom hem från jobbet! Skulle kunna äta hur mycket och hur många som helst *hahaha*. Om jag äter fler så kanske förkylnings bakterien döööör...

 Jag drömde om Tusse inatt:
Han jagade något uppför en backe ( som visade sig vara en gruva), men han visste ju inte att det var ett hål högst upp så han ramlade ner. Som tur var hamnade han på en avsatts så vi kunnde rädda honom. TRODDE VI! När folket skulle hjälpa honom så ramlade han bara ännu längre ner! Jag började naturligtvis att storböla! När jag frågade närmaste person ( Som faktiskt var VINCE VAUGHN HAHA) om vi inte kunde hämta en helikopter och hämta honom så, men det hade dom tydligen redan provat!
Sen tror jag att jag vaknade, det var ju inte alls någon rolig dröm! Så passade på att kela lite extra med honom innan jag gick iväg imorse...



Ha en bra dag.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: