Och det visade sig vara en...

...POJKE =)

Först trodde nästan alla att det skulle vara en flicka, sen började ena syster och sa att hon trodde att det var en pojke, efter det kom det fler och fler som trodde det =) I min familj är det ju flest flickor ( av mammas 6 barnbarn är 1 en pojke). Det ska bli kul att iaf ändra det lite... Så nu är det bara att börja fundera på namn, förslag någon?
Men nu har BF flyttats från 24 April till 3 Maj, nu är jag tydligen i vecka 17... Lite konstigt känns det att vara "tillbaka" där...


Imorse när jag skulle på toa ( lite efter 3 inatt), klev jag ut i hallen och gissa vad jag trampade i? KATTSPYA!! Det var en rolig start på "dagen"


(vår lilla bebis)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Gud vad roligt.

Jag går runt och funderar på namn varje dag haha, trots att jag inte ska ha barn! Tycker bara att det är så roligt.

Det skulle vara roligt med ett lite orginellt namn, typ Valter, Wilhelm, Leon, Theodor eller så, haha. :)

2008-11-26 @ 10:46:11 / URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: