ikea nästa =)

Äntligen helg! Sååå skönt, tyvärr så går ju helgerna så himla fort... Men det ska jag inte tänka på nu =)
Vi ska nog åka till Valbo idag, han skulle kolla på något på Kjell och Co. Men man kan ju inte åka ända dit och INTE gå in på ikea HAHA.

Igår satt vi upp lite julgrejer, städade och hade oss. Skönt att det är klart! Sen unnade vi oss pizza, vi har en specialare på hosjö pizzeria så vi hehöver inte ens säga vad vi har beställt, för dom vet vad det är HAHAHA, snacka om stammisar? nääädå, så mycket pizza äter vi inte!

Var till Maxi igår, men när man såg alla bilarna på parkeringen ville man bara åka därifrån. Så vi skaffade självscanning! Det bästa vi gjort på länge kan jag säga! Så skönt att inte stå och vänta i kö...!

Nu knorrar magen ganska bra, så jag ska väl kolla om han är vaken annars ska jag ta och väcka honom, nää så dum är jag inte! Men det är nog bäst för honom att han är vaken HAHA

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: