dryg skåp!

När jag gick runt och körde skurmaskinen på jobbet igår så var det iaf en barn familj inne. När jag körde i första gången så såg jag att det var en godis som kom åkande på golvet precis när jag skulle gå där. Kollade åt sidan och såg en kille ( typ 6 år) som stog och kollade på mig. När jag hade kommit längre kom det en till godis och samma kille stog där och kollade. Så nästa gång såg jag att han KASTADE en godis mot mig och skurmaskinen! Faan va irriterad jag blev..! Så jag höjde rösten och sa "Men sluta att kasta grejer!" Då såg han ner i golvet och sa okej sen sprang han därifrån...
Trodde han verkligen att man fick kasta grejer mot folk? Det är nästan så man blir rädd...

Vi skulle ju till Sågmyra idag, men det blir nog inget =( Han har så himla ont i huvudet och ligger med en is påse på pannan just nu, får se om det blir imorgon istället...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: