Tårta =)

Jag och Peter har precis kommit hem efter att ha hälsat på min pappa som har sin husvagn uppe på lugnet. Ätit lite jordgubbs tårta *mmmm*

Har även varit hem till mamma och lämnat en klänning som min lilla syster ev. ska ha på sig imorgon när hon går ut 9:an. Shit va stor hon har blivit, tycker det var nyss jag gick ut 9:an. Kommer ju ihåg det som det var igår ( fast det var 8 år sen)

Har även varit på hus visning idag, det var riktigt fräscht så vi ska väl prata genom det lite får vi se hur vi ska göra =)


Ha det bra!
skriv gärna

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjingeling=) jaha ni är ute efter hus? Vad roligt, det vill jag också ha. Tänk vad mysigt att ha nått alldeless eget och så skönbt för Kevin att växa upp i ist för en jävla lägenhet där grannarna bor nästan inpå en.

2008-06-12 @ 21:56:44 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Mia

Hallå igen!

Vilket hus e det ni har kollat på? ska ni lägga bud eller?kram Mia

2008-06-14 @ 23:48:23 / URL: http://huset.zinknet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: