konstiga drömmar

 Jg drömmer så himla konstiga drömmar nu för tiden. Drömt om min morfar  flera gånger, men han säger inget, bara kollar på mig... Sen drömde jag att jag och ett gäng med folk skulle in på en arena av något slag när jag såg att det var ett LEJON där. Blev ju skiträdd, men ingen av dom andra. Helt plötsligt kom jag ju på att vi var med i en dokumentär eller nåt sånt. Det slutade iaf med att en elefant kissade ner oss med snabeln och vi tyckte det var skitkul... Undrar vad det kan betyda...?  Är det någon som vet?


Var och såg SATC i tisdags. Hur bra som helst! Jag hade läst innan att det var flera som börjat grina under filmen. Tuff som jag är ( HAHA) tyckte jag att det var lite löjligt! Ändå satt jag där med blöta ögon... What´s happening to me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: