top modell

Sitter och kollar på top model kanada. Men dom gnäller ju på alla modeller juh! Något fel på alla. Jag skulle varit med så hade jag vunnit HAHA *not*

Förresten kom jag på att jag berättade inte vad vi gjorde som tack till Tobbe för att han körde oss till Valbo :

Vi åkte upp till Rättvik & åkte sommarrodel... Eller, jag mamma och Dave åkte inte, men dom andra åkte flera gånger! ska lägga in lite bilder snart! Det är så himla underbar utsikt där uppe...! Har du möjlighet att åka dit?  Gör det!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, kanske inte det mysigaste men är värt att testa på topparna :)

2008-07-11 @ 18:15:17 / URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: