semester dagar...

Jag har tagit 2 semester dagar i morgon och på onsdag. Runt 9:30 hämtar min mamma, min ena syster och min bror mig så ska vi åka till VALBO & shoppa lite... =D

Vi skulle åkt till Allsång på skansen egentligen, men eftersom det "bara" var 15 stycken som bokat plats på bussen, så blev det inställt... *snyft* Jaja, får väl ta det nästa år när syrran kommer hem istället...

Var ner till Gina och lämnade tillbaka en tröja idag, den var ju såååå fiiiin, men det satt som en påse skit på mig, tråkigt men sant. Men vi får hoppas på att jag hittar något imorgon... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: