sanningen om diamanter

Vi var till Kupolen igår för att shoppa lite grejer till resan. Men jag hittade inga kläder!! What is this? Iofs kanske jag ska tillbaka dit med camilla och mamma (nathalie kanske vill vara med?) Får vi se hur det går då... Köpte dock smink borttagning, ny mascara, filmen hairspray =), 2 olika solskydd och 2 st after sun... Luktade lite på olika parfymer ifall jag ville köpa någon från taxfreen, men jag hittade ingen som var WOW. Det var nog inte min shoppingdag igår. Bra för plånboken iaf =)
Just det! Jag köpte 3 pocket böcker också. Där regnbågen slutar, En blomma i Afrikas öken och Sanningen om diamanter...

Har ni förresten sett Nelly reklamen? Dom skorna som Elin har på sig där, dom skulle jag vilja ha. Bara så ni vet tills jag fyller år sen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: