jag kan inte tro det...

Emma skulle låna ett par vita ballerina skor av mej imorgon, dom ska på dop. Jag gick in och lämnade dom på jobbet. Sen fick jag sms att det var någon som tagit dom!!!!
Hon hittade dom inte.
Vem fan tar använda skor som har lite sprickor ??? WTF!!!
Får hoppas på att dom finns kvar på din sko där jag köpte dom. Dom som passade till min nya kjol jag köpte juh... Jag blir så ledsen, nu kommer jag inte kunna sova inatt. Fast nu har jag ju en anledning till att kolla på skor iaf (inte för att jag behöver någon anledning till det) Men ändå....


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa verkligen=)



Määäh va fan är det för jävla människa som gör så då?

2008-07-19 @ 19:37:40 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Emma =)

jälla idioter =(

2008-07-19 @ 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: