Dagens goda gärning...

Japp seru, jag har gjort en god gärning idag... =) Så här gick det till :


Jag slutade 13:45 (weiiii), var på väg till bussen för att komma hem när jag gick förbi willys så såg jag en äldre farbror som var på väg upp i backen precis vid busshållsplatsen, men det gick inte så bra för honom för han "hasade" ner hela tiden. När jag gick förbi såg det ut som han sträckte sig efter mig(eller höll på att ramla), så jag hjälpte den stackars gubben upp =) Han blev så glad så det tog ett tag innan han släppte min hand och sa tack tack...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: