bjuden till thailand...

En kund som brukar vara in ibland har börjat prata mer och mer med mig. Han är väl 50 +... Förrut pratade han om att jag skulle följa med honom till Thailand där han håller på att att bygga hus (?) Idag sa han tillochmed vilket datum han ska dit...
Sen var den en tant som ville köpa glass för 1 krona styck...! Hon hade hittat glass som låg löst för kartongen var trasig, när jag sa att vi inte säljer dom så sa hon " men slå in dom på 1 krona styck bara" jag sa att vi säljer inte dom så, tyvärr... "dålig service" sa hon då!! Eller så kan hon ju köpa riktig lös glass (fast det var för för dyrt för henne)



Sådär, nu har jag gnällt av mig lite =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mkt :)

2008-07-23 @ 17:03:15 / URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: sandra

grrraaaaaaaaaaattis !!! haha det var rätt ! ;P

men eftersom du inte gissade 100% rätt får du ingen 50 öring ;P

2008-07-23 @ 19:05:37 / URL: http://sooulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: