Äckligt värre!!!

Igår när jag skulle kasta lite sopor innan jag gick till bussen ( nää jag har inte börjat cykla än =) ), när jag öppnade locket, gissa vad jag fick syn på???? MASSOR MED LARVER, du vet såna där vita ganska tjocka. FY FAN va snuskigt!!!!!!!!!!!!! Dom höll på att kräla och jag höll på att dö, jag som inte ens tål daggmaskar ( HAHA jag vet att jag är löjlig), det var nästan en nära döden upplevelse för mig... USCH!!!

Nää nu ska jag äta frukost ( om det går nu när jag har tänkt på det där igen)


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Godmorgon sötnos. Ursäkta nu mig men jag tänker skicka reklam här för att detta är något man inte kan missa!



Vill du missa chansen att få gratis biobiljetter genom att besöka sidor? OM INTE? http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-22 @ 06:12:52 / URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: