Uppdatering

Hos barnmorskan igår sa hon att hon trodde att jag hade fått sammandragningar redan. Visst kan man ha det redan, men inte så starka. Eftersom jag hade ont i ena sidan också så skickade hon upp mig till Gyn på lasarettet. Barnmorskan tyckte förresten att jag skulle sjukskriva mig till nyår iaf, speceillt när jag sa att det var planerat att jag skulle jobba 46 timmar den här veckan. Jobbet är ju faktiskt inte det viktigaste just nu, det jag bebisen och jag!
När vi kom upp till Gyn, så kände hon lite på magen och kollade med ultraljud. Vi såg att hjärtat slog bra och han rörde sig hur mycket som helst, så allt såg hur bra som helst ut. Hon sa att det kunde ha varit en liten blödning, men eftersom jag inte blödit och livmodern kändes som den ska så trodde hon inte alls det. Hon kom med förslag att det kan vara gall eller njursten. Hon sa ju också att eftersom jag inte är i vecka 22 så skulle dom iaf inte göra något ifall det skulle varit en blödning. Köp panodil fick jag till svar och om det inte har gått över inom 10 dagar eller om jag ändå börjar blöda skulle jag höra av mig igen.
Inatt vaknade jag VARJE gång jag skulle vända på mig för det gjorde så himla ont i magen! MEN när jag vaknade imorse var det faktiskt mycket bättre! Visst gör det ont, men inte alls som igår...
Nu ska jag iaf vara sjukskriven tills på tisdag (sen skulle jag iaf varit ledig 5 dagar), så ca 1 ½ vecka blir jag hemma. Skönt! Men vi får hoppas att det blir heeelt bra. Iofs är det ju viktigast att den lille mår bra =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men hoppas att det blir bättre snart!

Skönt att få vara hemma lite, det kanske är det som är orsaken, stress på jobbet? :/ Ta det lugnt. Kram

2008-12-18 @ 11:49:23 / URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta hand om bäbisen nu =) lidl står kvar,believe you me =)

2008-12-18 @ 21:29:55
Postat av: Anonym

Åhh vad jobbigt men magont men hoppas det blir bättre nu då när du får vara hemma ifrån jobbet. Nu är ni viktigast inte jobbet=) Kram

2008-12-19 @ 10:34:49 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, men vad skönt, det är ju det som är det viktigaste!

Jag såg er på jobbet idag! :) Men jag hann inte säga hej.



2008-12-19 @ 21:01:14 / URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: