ojj

Nu var det riktigt längesen jag skrev något här... Det har iofs inte hänt så mycket heller. Jobbat och jobbat. Var och köpte nästan alla julklappar i onsdags, bara några kvar, det känns BRA! Jag tror inte att vi varit såhär tidigt ute förrut... Det kan ju bero på att jag kommer jobba 46 timmar nästa vecka och mån. tis. vecka 52 jobbar jag 9 timmar om dagen, men sen kära vänner är jag LEDIG 5 dagar!!!! Ska bli otroligt skönt!

Är det någon som har förslag på julklapp till sambo/pojkvän? Vi har sagt att vi bara ska köpa en klapp var eftersom det är så mycket till den lille vi måste börja köpa snart. Kommer ju gå åt mycket pengar...

Imorgon kommer jag sitta ensam hemma igen, då han ska jobba extra... Undrar vad jag ska hitta på då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: