God jul alla

Idag har vi varit hem till hans mamma från klockan 11 ca, sen lagom till Kalle åkte vi hem till min mamma. Så 2 gånger har vi ätit gott julbord idag plus fika =) Ganska mätt fortfarande måste jag säga...

Angående magen, så var jag till läkaren i tis. och hon tyckte att jag ska jobba. Jag sa att jag har haft ont i sidan och att höften börjat göra ont ( speciellt när jag går mycket... som jag gör på jobbet tex). Hon koncentrerade sig direkt på höften och kände, rörde på mina ben m.m Tillslut sa hon att hon trodde inte att det onda i höften berodde på graviditeten. Också att det inte var något farligt och att jag borde gå till jobbet på måndag, men jag har fortfarande svårt att gå p.g.a att det gör ont (speceillt i höften), när jag går långt får jag riktigt riktigt ont! På kvällarna brukar också magen bli hård(längst ner på magen) och det är ju ganska obekvämt, ibland gör det ont också. Så hur ska jag kunna jobba om det fortsätter såhär?

Jag pratade med chefen förrut om att jag kanske kan jobba lite längre om jag kunde jobba mellan tider alltså inte börja 7 och inte stänga butiken, kanske börja 9 eller något så jag inte behöver packa upp varorna som kommer. Men eftersom vi inte är så många i butiken så sa han att det nog inte skulle gå... Så hur gör jag på tis morgon när jag börjar 7 och ska dra palldragare med tunga pallar? Packa upp massa frukt&grönt också... Jag känner redan nu hur ont jag kommer få...
Jag kan ju inte bara sitta i kassan heller, för som jag skrev tidigare är vi inte så många i butiken så när det inte är nå folk vid kassan så får man inte bara sitta där utan man måste pappa eller vad det nu kan vara som måste göras. Som sagt, jag ska iaf prova på måndag ( självklart är det ett 9 timmars pass), får se hur det kommer att gå...

Förresten, jag tror jag har världens bästa sambo =D Jag fick ett presentkort på en frisörsalong nere på stan så jag kan klippa OCH färga håret!!!! Så underbart! =)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: