va fint namn du har... igen...

Idag var den en till kund som sa åt mig att jag har fint namn.. Men det var en liten twist den här gången... Hon hade en Golden Retriver (?) som hette så *HAHAHA* Fint namn att döpa hunden till =D

Han som ville bjuda med mig till Thailand förrut, var in idag igen... Den här gången klev han riktigt över gränsen kan jag säga...! När han fick syn på mig, blinkade han med ena ögat. När han sen skulle ge mig pengarna tog han min hand och höll den några sekunder! När han fick tillbaka pengar gjorde han samma sak igen... Jag fattar inte, han är ju en gubbe juh. Håll dig till damer i din ålder vettja...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

euw! ska jag spöa honom?

2008-08-07 @ 14:00:32 / URL: http://njohanssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: