söt liten kisse

Var upp till "Tuttbo" idag, åt lite tacos och Camilla var så snäll och klippte håret på mig *THANK YOU* =)

Åhh så fick jag ju äntligen träffa Lilla My. Sååå söt hon var då. Låg och sov hos mig några gånger *myyys* Dom andra gick ner för att köpa lite godis vid kiosken men jag kunde ju bara inte gå därifrån när hon låg och sov så sött...

Imorgon ska vi tvätta, sen är det kanske dax att börja packa? HAHAHAHA vi åker om ca 27 timmar, och vi har inte börjat packa än paniiiik...

Hungrig börjar jag bli igen också... Varför blir jag alltid hungrig på kvällarna för? I know i'm weird

Kommentarer
Postat av: Emma =)

ha så himla kul nu vännen =) och kom ihåg, INGA MMS!!!!!!

2008-08-10 @ 15:08:41 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: