snörvel snörvel

Är ju så förkyld... usch!
Har jobbat hela dan, sen var vi till sjukhuset och hälsade på hans syster... Måste vara super kul att ligga där *not* Hon får inte röra sig speciellt mycket och det finns ingen tv på rummet... Yaaaj
Vi köpte iaf med oss lite godis, turkisk peppar och truly juisy *mmmm* fast tidningar kanske skulle varit bättre?? hahahah

Imorgon ska jag på "kalas" för syrrans dotter som fyller snart (men då är dom hemma i sköna Florida), och för Nathalie, men hon får faktiskt present av oss när vi kommer hem från egypten ( neeeej, inte vänner boxen HAHAHA)

Köpte en ny väska igår. Från friis & company (?), trodde först att det var rabatt på den, men det var det tydligen inte så jag såg glad ut och betalade 559 :-  Det är nog det mesta jag betalat för en väska. Kommer ut en bild snart på väskan...


Hur mycket är det mesta du betalat för en väska??


Kommentarer
Postat av: Nathalie

nej! du klarar dig nu! du får inte plats med mer nu! nu fåru lägga av! jag blir sur.

2008-08-02 @ 22:21:01 / URL: http://njohanssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: