snorkel skadan...



Det kanske inte syns allt för mycket, men det här är min fina snorkel skada jag fick när jag skulle lite längre ut i havet, men det var ganska lågt så mitt lår och ena knät skrapade i korallerna ( inte så skönt med sår i det salta Röda Havet). Nu syns det ganska bra när benen har fått lite mer färg, så det liksom lyser sådär fint ljus rosa...

När vi hade kommit fram till hotellet ( det var bara vi den veckan som var nyanlända svenskar) så fick det fina armbandet som tillhör All Inclusive
 Tydlligen har jag ganska mycket rosa kläder för det här armbandet passade alldeles perfekt till dom flesta kläderna
Fast ju längre tiden gick blev det vitare och vitare...

Sista veckan åkte vi till Kairo iaf och såg pyramiderna...
Riktigt coolt måste jag säga... 





Det kommer mer bilder sen så ska jag också berätta lite mer om vad vi gjorde dom 2 veckorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: